Εισαγωγή
Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν πια μέρος της στρατηγικής, τόσο των δημόσιων, όσο και των ιδιωτικών οργανισμών. Σήμερα, οι αλλαγές στις κοινωνικές δομές, καθώς επίσης και στην τεχνολογία των επικοινωνιών, καθιστούν την οργανωμένη εταιρική επικοινωνία απαραίτητο στοιχείο της λειτουργίας τόσο των κερδοσκοπικών, όσο και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Με αυτό το σκεπτικό οργανώθηκε το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων, του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, η οποία αποτελεί επίσης απαραίτητο στοιχείο στην επικοινωνία της αγοράς. Στο πλαίσιο του προγράμματος καλλιεργείται η ευαισθησία στο κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό, ηθικό και τεχνολογικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν οι σύγχρονοι οργανισμοί. Επίσης παρέχονται στο φοιτητή οι προσωπικές δεξιότητες για το συστηματικό σχεδιασμό και τη μετάδοση ιδεών, η τεχνική της ομαδικής εργασίας, καθώς και η διαπολιτισμική κατανόηση και η συνεργασία.
Σκοπός
Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στο να δώσει ποιοτική πανεπιστημιακή κατάρτιση στο φοιτητή και να τον καταστήσει έτσι αποτελεσματικό παράγοντα και λειτουργό των δημοσίων σχέσεων στο χώρο της εργασίας του. Προς την κατεύθυνση αυτή, στη διάρκεια των σπουδών του, ο φοιτητής εξοπλίζεται με γνώσεις και προσόντα μέσα από μια σειρά μαθημάτων στο Μάρκετινγκ, με εξειδικευμένα μαθήματα Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης που αποτελούν και τους κεντρικούς άξονες του πτυχίου.
Στόχοι
- Να παρασχεθεί μια εις βάθος γνώση της θεωρίας των Δημοσίων Σχέσεων, άλλα και της πρακτικής εφαρμογής των Δημοσίων Σχέσεων στην εταιρική διοίκηση.
- Να καταστεί ο φοιτητής ικανός λειτουργός στους τομείς της Διαφήμισης, του Μάρκετινγκ και της Προώθησης Πωλήσεων μέσα από μια σειρά επιχειρησιακών και επικοινωνιακών θεμάτων.
- Η παιδεία στα πιο πάνω θέματα στοχεύει περαιτέρω στο να ολοκληρώσει τα ακαδημαϊκά προσόντα του φοιτητή, ώστε να μπορεί να εργαστεί με επαγγελματική επιτυχία στην επικοινωνία της αγοράς.
- Τέλος, πέραν της εξειδικευμένης γνώσης, για τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης και σφαιρικής παιδείας, ο φοιτητής είναι υποχρεωμένος να παρακολουθήσει μαθήματα γλωσσικής δεξιότητας, χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, θέματα μαθηματικών, ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών.
Διάρκεια Σπουδών
Τέσσερα (4) έτη για την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor Degree).
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
|
Credits
|
ECTS
Credits
|
Major Requirements |
|
|
|
COMM-125 |
Introduction to Journalism |
3
|
6
|
COMM-135 A |
Introduction to Communication Studies |
3
|
6
|
COMM-220 |
Newswriting |
3
|
6
|
COMM-230 G |
Voice and Diction - Greek |
3
|
6
|
COMM-321 |
Public Relations Principles |
3
|
6
|
COMM-322 |
Public Relations Methods |
3
|
6
|
MKTG-340 |
Sales Promotion and Direct Marketing |
3
|
6
|
COMM-385 |
Media Policies |
3
|
6
|
COMM-395 |
Public Relations and the New Media |
3
|
6
|
COMM-400 |
Media Literacy |
3
|
6
|
COMM-422 |
PR Campaign Development and Management |
3
|
6
|
COMM-450 |
Corporate Communication |
3
|
6
|
COMM-485 |
Digital Media |
3
|
6
|
MGT-281 |
Introduction to Management |
3
|
6
|
MKTG-390 |
E-Commerce |
3
|
6
|
MKTG-291 |
Marketing |
3
|
6
|
MKTG-393 |
Advertising |
3
|
6
|
MKTG-496 |
Consumer Behaviour |
3
|
6
|
MKTG-398 |
Marketing Research |
3
|
6
|
MKTG-405 |
Media Planning |
3
|
6
|
MKTG-493 |
Strategic Marketing |
3
|
6
|
MKTG-496 |
Consumer Behaviour |
3
|
6
|
|
|
39-45
|
78-90
|
Communication and Business Electives |
|
|
|
ACCT-110 |
Accounting I |
3
|
6
|
ACCT-111 |
Accounting II |
3
|
6
|
BADM-230 |
Business Law |
3
|
6
|
BADM-234 |
Organisational Behaviour |
3
|
6
|
BADM-439 |
Senior Simulation in Business |
3
|
6
|
BADM-475 |
Strategy and Business Policy |
3
|
6
|
BADM-493 |
Final Year Project |
3
|
6
|
COMM-115 |
Introduction to Electronic Media |
3
|
6
|
COMM-116 |
Audio Production |
3
|
6
|
COMM-117 |
Video Production |
3
|
6
|
COMM-222 |
Graphic Communication (Graphic Layout) |
3
|
6
|
COMM-240 |
Communication and Media Analysis |
3
|
6
|
COMM-431 |
Gender and Communication |
3
|
6
|
COMM-440 |
Communication Law |
3
|
6
|
DES-260 |
Photography I |
3
|
6
|
ECON-261 |
Principles of Microeconomics |
3
|
6
|
ECON-262 |
Principles of Macroeconomics |
3
|
6
|
FIN-266 |
Managerial Finance |
4
|
8
|
HOSP-100 |
Introduction to Hospitality Management |
3
|
6
|
MGT-481 |
Human Resource Management |
3
|
6
|
MKTG-330 |
Marketing and Social Responsibility |
3
|
6
|
MKTG-360 |
Selling and Sales Management |
3
|
6
|
MKTG-370 |
Retail and Distribution Management |
3
|
6
|
MKTG-375 |
Relationship and Internal Marketing |
3
|
6
|
MKTG-380 |
Marketing of Services |
3
|
6
|
MKTG-491 |
International Marketing |
3
|
6
|
THOM-300 |
Conferences and Exhibition |
3
|
6
|
|
|
27-33
|
54-66
|
Foreign Languages Electives |
|
12-12
|
24-24
|
Language Expression |
|
9-15
|
18-30
|
Computer and Mathematics Electives |
|
12-18
|
24-36
|
Humanities and Social Sciences Electives |
|
12-18
|
24-36
|
Total Credits |
|
120
|
240
|
ECTS: European Credit Transfer System
|